onsdag 29 september 2010

gräsänka


Vicke jobbar och jag "pluggar"... eller jag kollar på kungarna av Tylösand och har datorn med hemtentan på skärmen på magen. Imorrn ska tentan va inne och jag är långt ifrån klar...ids int nå mer. Fnissar lite för mig själv varje gång jag läser igenom det jag skrivit för att det är så dåligt. Om jag sitter och skrattar åt tentan så kan jag tänka mig hur min lärare kommer att reagera när han läser den.

Helgen var bra dock! Fredag Corona med Sockerbeat och på Lördag åkte jag, Sandra, Sara, Stefan, Hanna, Victor, Victor och Victor till Övik på Andy Warhol utställning (vi hade tre Victor med oss, jag sitter inte och hittar på kompisar)...(Om jag skulle hitta på kompisar skulle jag kanske inte säga att alla heter Victor)...(eller kanske förresten, har ganska dålig fantasi). Ialla fall! Utställningen var kung. Sen åt vi pizza på nån ångestrestaurang i ångestÖrnsköldsvik. Sen åkte vi tillbaka till Umeå till tonerna av Victors nyinköpta gitarr (på loppis) som bara hade 4 strängar...sen gick på shape up.

Till helgen måste jag jobba och plugga. Fan.

Inga kommentarer: