torsdag 25 mars 2010

vänta... jag ska bara skjuta mig själv först

Har en sån där skitdag jag har hört talas om... när man sitter i telefonkö på telefonkö i flera timmar och ingen kan hjälpa en med nåt. Har först och främst fått en lurendrejeri faktura från både Halebop och TELIA(är förmodligen inte lurendrejeri men jag är fortfarande förbannad)Så jag ringer TELIA och frågar varför jag måste sälja ena njuren för att kunna betala deras jävla skitfaktura...fick svaret att jag måste betala för att det faktiskt är min faktura och att man faktiskt kan leva ett hyffsat drägligt liv med endast en njure. Sen sitter jag på Swedbank och spottar och svär medans jag betalar kvacksalvarna sina skitpengar och upptäcker att istället för att betala 308kr till Halebop har jag betalat 3 308kr!!! Så jag sitter i telefonkö till swedbank för att se om de kunde avbryta transaktionen (det var ingen fara...jag var ju trots allt bara nr 83 i kön) och när jag väl kommer fram säger dom att jag måste ringa till skitbajssnoppTELIA istället... och deras kundtjänst är stängd. Så här sitter jag, ganska säker på att Telia kommer att behålla mina surt förvärvade 3000kr som plåster på såren för mina 700 sena fakturor.

Ska typ skynda mig på systemet och dränka mina sorger.

Inga kommentarer: