torsdag 19 augusti 2010

Jaha!


åkte dit för fortkörning i Tisdags - en sån där jävla kamera blixtrade till....nu sitter jag och försöker googla hur man kan lura systemet. Jag älskar att lura systemet, särskilt när det gäller transport. Jag hatar att betala för att ta mig från punkt A till punkt B. Förutom att jag måste betala 2000kr/förlorar körkortet så är allt bra. Har varit i Svallet sen i måndags och skött om Malin och Ullis hundar medan dom är i Grekland på honey moon. Har haft det asmysigt i deras lilla hus men det är skönt att vara hemma... blev dock förkyld och allergisk av hundarna så idag stannar jag inne. Inte för att jag hade tänkt gå ändå men...

Nu snart kommer Hanna och Frans hit och fikar. Har inte träffat henne och Fransen på typ hela sommaren. Men snart börjar skolan...då blir det mer tid att hänga.

förresten. säg inget till pappa om min fortkörning

1 kommentar:

Sara sa...

Jag ska skvallra!!