lördag 7 augusti 2010

KOM HÖST KOM


Längtar tills hösten. Man får inte säga så i början av Augusti men jag gör det ändå. Då får jag äntligen börja skolan igen, sluta jobba (död åt jobb) och det blir mysigt och mörkt. Dessutom ska jag börja träna. Borde inte säga det out loud utifall det inte blir av, då får man väl nån kommentar som "skulle inte du börja träna?"...skit i det du...

Jobbade 11 timmar i sträck igår - utan rast i princip. Börjar idag klockan 18 och slutar 03. Ljuva liv. Sen nästa vecka ska jag ta tag i pluggångesten och göra klart en uppgift som släpat i typ 2 månader nu - sen blir det bröllop på fredag. Har i sommar kommit fram till att jag älskar bröllop - det är fan det bästa jag vet. Borde skaffa mig fler kompisar så jag bli bjuden på fler bröllop.

Nu ska jag chilla intensivt innan jobbet börjar.

Inga kommentarer: