måndag 17 maj 2010

Äventyr


Har nästan blivit moster idag. Min kusin har äntligen, efter att ha gått 4 dagar över tiden, fått sin bebis. Fick ett mms och den såg exakt ut som bebisar ska, tjock, röd och irriterad. Tänkt om man legat i en mage i 9 månader sen tvingas man i princip ut ur ja... you know where this is going... ialla fall... jag va också tjock, röd och irriterad... och det är jag fortfarande.

Idag har vi haft en mellan opponering på vår uppsats... finns roligare saker här i livet kan jag säga. Vi belv i alla fall totalt sågade. Vi hade i och för sig förväntat oss detta men...

Förutom att ha blivit typ moster och offentligt förnedrad så har jag och Vicke varit på en mini road trip... till Brännland. Vi ville se om vi kunde hitta stenbrottet men vicke visade ingen vilja eller äventyrslusta så vi hamnade till sist på... umeå energicenter. Sen på Statoil på Teg. Man lever bara en gång.

over and out

Inga kommentarer: