söndag 9 maj 2010

Tillbaka i stan


Har haft en sjukligt bra helg. Åt med vänner på fredag vilket följdes av Sockerbeat på Corona. Igår fick vi ett mess av Malin och Ullis som ville att vi skulle komma ut till Svallet på grillat och öl. Jag och Vicke missade bussen dit med ca 20 sekunder vilket följdes av 45 minuter tystnad av mig (eftersom det OBVIOUSLY var hans fel att vi missade den). Min tystnad bröts av en french hot dog. Vem kan vara arg medan man äter en french?

Imorrn fortsätter uppsatsandet. Kommer förmodligen att jobba hemifrån medan jag är hundvakt åt Falcor. Har inte den minsta lust att åka upp på skolan. Kräks på stället. Ska skriva ett minimum på tre sidor imorrn för att stilla min plugg-stress. VILL HA SOMMARLOV NU!! (tekniskt sett kommer jag aldrig i hela mitt liv ha sommarlov igen men jag väljer att kalla sommaren för det ändå).

Nu ska jag avsluta mitt osammanhängande inlägg och gå och lägga mig.

Inga kommentarer: