torsdag 20 maj 2010

DET ÄR INTE SANT

har suttit på skolan hela dagen och fixat med uppsatsen, allt det där tråkiga. typ språket, avsnitt, rubriker och en massa skit. PLUS en massa nytt. Så jag har dokumentet på mailen, öppnar det, jobbar i det, stänger ner det och tackar ja att det ska sparas.. men eftersom jag inte sparat det nånstans så ÄR DET KLART SOM FAN ATT SKITEN ÄR BORTA. Sitter här nu, sist av alla på hela skolan, och väntar på Vicke. Han ska komma och hjälpa mig. Så...jag kan ialla fall dra slutsatsen att jag borde hålla mig borta från datorer överhuvutaget. För ett par månader sen råkar jag betala 3000kr för mycket i telefonräkning och nu det här. Jag slår ett slag för gamla hederliga banken och pappar och penna.

over and out

1 kommentar:

Sara sa...

Kul blogg data nord...saknar dig!!