onsdag 24 november 2010

ba en kväll

Har suttit och skrivit ett inlägg, sen raderat, sen skrivit sen raderat flera gånger. Har verkligen inget att säga. Eller jag har massor att säga men inte här. Skriver min examensuppsats om privatliv på Internet och har kanske blivit en aning påverkad. Ska starta en ny blogg som bara Sara får läsa, den ska heta Hej Sara och bara va öppen för henne. Det går ju inte få tag i na på nåt annat sätt. Hör du det Sara din facebookhatare? 

Imorrn blir en spännande dag, ska på en intervju/möte sen käka thaimat med Ullis och Malin. Jobb hela helgen sen adventsfika hos Hanna. Jag ska smuggla med mig glögg och ta igen all förlust av alkohol under helgen. 

Hade Bishopsfest i måndags. Jag kom dit med inställningen att jag inte skulle dricka en droppe. Sen fick jag reda på att ölen var gratis. Det gick ju bra. Kul kväll ialla fall, Bishops människorna kan sannerligen dricka, det kan inte jag så jag avlägsnade mig en aning tidigare än dom andra, förmodligen typ 5 timmar före dom andra. 

Nu ska jag se på Ekdahl, idol-hårdrockaren med för tajt halsband har åkt dit på drogtest. Han hade rökt hasch. Ofantligt intressant debatt... 



Inga kommentarer: