måndag 1 november 2010

Tenta


Håller på att tenta av min sista kurs innan examensarbetet drar igång. Har ganska ångest att sitta och skriva i tre månader om samma sak faktiskt. Imorrn ska jag träffa Emma i min klass och prata igenom uppsatsideér och sånt... vi tänkte använda varann som bollplank under dom kommande månaderna vilket känns skönt. Man blir ju som ganska hemmablind så det är bra om nån kan komma med inputs.

I helgen har jag varit i Hällnäs, Stina och Jonas har varit hemma med Line-Lo. Hon kan typ prata nu, eller... hon kan säga bärs, bajs, mamma, pappa och sitta här. Värsta söt. Sen i lördags jobbade jag på puben. Igår låg jag och Vicke och glodde in i väggen mest hela dagen och idag har jag sprungit lite på stan och handlat. Ska göra chicken fajitas till middag och till det ska vi dricka Corona. MMMMMmmmMMM! Har faktiskt funderat på att starta en till blogg, typ med en massa recept. Nån som är sugen att va med? Ska till Sandra och dricka kaffe nu...hon kanske vill joina.

Aja.. hej då

Inga kommentarer: