torsdag 18 november 2010

tagit bort TV:n

Jag och Vicke har tagit ut våran TV i sovrummet. Efter att ha gråtit en skvätt, haft en begravningsceremoni, legat i fosterställning, skakat av abstinens och hyperventilerat så har jag accepterat förlusten.

Idag har jag varit på skolan och låtsas jobba. Eftersom jag skriver uppsats och har bara mig själv att stå till svars för så är det ganska onödigt att låtsasjobba, men det känns lite bättre då ialla fall. Imorrn ska jag verkligen ta tag   i saker och få något gjort. Vi har dessutom handlat på Willys, man känner sig alltid så high class när man är där. Oavsett så är det värt det, sjukt billigt. Fick hur mycket som helst för pengarna.

Imorgonkväll ska jag och Vicke på fest hos Sandra, sen Apan gör slut på Scharinska. Kul som fan. Kom dit vettja.

Nu ska jag gå och blänga argt på lampan som tagit TV:ns plats i sovrummet...

1 kommentar:

Sara sa...

Sa himla kul! Vissa har ju slutat snusa:-)

Saknar dig!!