måndag 22 november 2010

Först blev jag sjuk sen blev jag frisk

Igår vaknade jag med feber, övertygad om att jag skulle va snusksjuk hela veckan. Sen idag vaknar jag utan feber övertygad om att röd solhatt verkligen fungerar. Det var en oväntat vändning.

Ikväll ska jag äta middag på Lottas med alla från Bishops. Jag har beställt planksteken. Mmmmm... har ätit flingor och mjölk den senaste veckan. Att äta själva plankan skulle till och med va gott.

Idag ska jag sitta med metoddelen på uppsatsen hela dagen, försöka få något klart ialla fall. Har gått lite segt sen jag började skriva, men det kanske gör det för alla...vet inte..

Idag har jag snott serier från aftonbladet. Klickar in på dom ibland och dom går inte att länka till - så jag snor dom rakt av. Om du vill hitta dom går du hit http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article8160030.ab

Enjoy



Inga kommentarer: